آرنوشاآرنوشا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

تولد آرنوشا تولد دوباره من

سالگرد بهترین روز عمرم

1392/6/11 21:29
نویسنده : اندیشه
484 بازدید
اشتراک گذاری

امروز درست یکسال از روزی که تو رو از بیمارستان به خونه آوردیم میگذره . خوشحالی من رو تو اون روز با هیچ چیز نمیشه اندازه گرفت . من از زمان مرخصی خودم از بیمارستان  تا .......

دو- سه روز بعد از آوردن تو از بیمارستان رو بنا به دلایل خاصی در منزل خالم موندم . اون روز با وجود اصرار مامی جون بر اینکه چندنفر از فامیل همراهیمون کنند برای آوردن تو به خونه ولی من مخالفت کردم و ترجیح دادم فقط خودم و بابایی برای آوردن فرشته کوچیک خوشبختیمون از بیمارستان  بریم . 

این اولین عکسی هست که از تو گرفتیم همون روز که اومدی از بیمارستان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الی مامان امیر محمد
12 شهریور 92 13:59
سلام اندیشه عزیز. وبلاگ ارنوشای گلم مبارک. خوشحال میشم به وبلاگ امیر محمد هم سر بزنید و با هم تبادل لینک داشته باشیم.
مامي بارمان
17 شهریور 92 0:48
انديشه عزيزم، خيلي كار خوبي كردي، اما دختر فكر مارو نميكني عكساي اين حيكرو ميزاري دل نارو ميبري
خدا خودش حافظ و نكه دارش باشه، خداييش خيلي خواستنيه


قربون شما خاله مهربون.بوووووس