آرنوشاآرنوشا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

تولد آرنوشا تولد دوباره من

ای واااااااااااای از این ویروس

1392/7/8 21:12
نویسنده : اندیشه
357 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم برای اولین بار مریض شدیآخ

تو این یکسال و یک ماهه کلی مراقبت بودم و با تمام وجود حواسم بهت بود تا یه وقت خدایی نکرده مریض نشی ولی نمیدونم سر وکله این ویروس لعنتی از کجا پیداش شد .گریه

چند شب پیش نصفه شب با گریه بیدار شدی وقتی بغلت کردم دیدم تن ناز و ظریفت داره از تب میسوزه . به حدی داغ بود که از استرس داشتم دیوونه میشدم فوری رفتم برات شربت استامینوفن آوردم و بهت دادم ولی هیچ فایده ای نداشت خلاصه اینکه تا صبح هرکاری از دستم برمیومد برات انجام دادم ولی نه تبت پایین میومد و نه میخوابیدی ، فقط گریه میکردی نگراناسترس

گاهی تو بغلم که بودی با کلی تلاش خوابت میبرد ولی سریع میپریدی و دوباره گریه میکردی . دم دمای صبح بود که دیگه من یه ساعتی فقط یه جا نشستم و جم نخوردم چون تو فقط در اون حالت دمر مخصوص به خودت رو سینم خوابت میبرد حدود یه ساعت یا یه ساعت و نیم به این شکل خوابیدی 

صبح که شد سریع از جام بلند شدم که زودتر ببرمت دکتر شانس باهام یار بود که اون روز پنجشنبه بود و دکتر امینی صبح میرفت مطب وگرنه اگه روزای معمولی بود و عصر میرفت نمیدونم چیکار میخواستم بکنم با اینکه میدونستم خانم دکتر زودتر از ساعت 10 نمیره مطب ولی از شدت استرس از ساعت 9 شروع کردم به زنگ زدن به مطب و بالاخره وقتی رفتیم و دکتر تورو دید گفت ویروس سرما خوردگیه ولی برای احتیاط بیشتر گفت یه آزمایش خون و ادرار بدیم تا خیالمون راحت بشه ولی اون روز دیگه به آزمایشگاه نرسیدیم . ظهر شده بود وتو داشتی از تب میسوختی و گرسنه هم بودی بنابراین مجبور شدیم بیایم خونه 

شنبه رفتیم آزمایشگاه و یکشنبه بعداز ظهر جواب آزمایش رو پیک آورد دم خونه که خداروشکر جواباش خوب بود و مشکلی وجود نداشت 

دو سه روز بود که حالت خوب بود و دیگه مشکلی نداشتی تا امروز صبح که با سرفه های شدید از خواب بیدارشدی و تازه بعد از چندروز آبریزشت شروع شده ........

 

خلاصه اینکه حاضرم بمیرم ولی مریضی ات رو نبینم دختر کوچیک خواستنی من ماچ

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهه مامان امیر محمد
9 مهر 92 11:30
بمیرم واسه ارنوشای عزیز. انشالله دیگه هیچوقت مریض نشی دختر نازنینم.
عاشق همه آرنوشاهای جهان
11 آبان 92 11:45
بمیرم برات که تو هم اون ویروس لعنتی رو گرفتی مثل آرنوشای خودم که 8 تا آمپول زد تا خوب شد.عزیزم مواظب خودت باش مریض نشی.دوست دارم گل کوچولو هر وقت دوست داشتی به وب آرنوشا من هم سر بزن نازم.
عاشق همه آرنوشاهای جهان
11 آبان 92 11:50
ببخش گلم ادرس وب رو اشتباه زده بودم که اصلاح شد