آرنوشاآرنوشا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

تولد آرنوشا تولد دوباره من

کاش این لحظه ها هیچوقت تموم نمیشد

1392/6/20 21:03
نویسنده : اندیشه
313 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان 

عاشق لحظه هایی هستم که با خودت مشغول بازی هستی و تو عالم خودتی واقعا از تماشای تو در اون لحظات سیر نمیشم . وقتی داری بازی میکنی و من وانمود میکنم که حواسم به تو نیست و مشغول کار خودم هستم ، دلم نمیخواد هیچ چیز اون صحنه قشنگ رو به هم بزنه و همیشه تو اون لحظات آرزو میکنم کاش میشد زمان رو متوقف کنم و تا ابد بشینم تماشات کنم .

کوچک زیبای خونه ما 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

Anonymous
26 شهریور 92 5:26
مری (مامان آندیا)
1 مهر 92 18:48
کاملا میتونم درک کنم واقعا لذت بخشه,.... امیدورم خدا دخترت رو برات حفظ کنه
شیما و امیر سام
3 مهر 92 11:20
خدا حفظ کنه این گل دختر شیرینو..عشقههه و خدا مامان دوست داشتنی و بابای مهربونشو هم براش حفظ کنه
مامان پارمی ناز
17 مهر 92 0:26
با اچازتون....لینک کردم...
مامان پارمی ناز
17 مهر 92 0:28
آرنوشای خوشگل خاله........دوستت دارم یه دنیا...... در پناه خدا سلامت و شاد باشی همیشه گل ناز..