آرنوشاآرنوشا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

تولد آرنوشا تولد دوباره من

نوروز و روح لطیف تو !!!!!!!

1392/12/23 10:48
نویسنده : اندیشه
398 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه عذر خواهی باید بکنم ازت بابت این همه وقت که وبلاگمون رو آپ نکردم هرچند مسبب اش خودت هستی با اون شیطنت هات ولی منم انقدر که برات ننوشتم دیگه رو نمیشد بیام بنویسم خجالت

حالا از آخرین روزها شروع میکنیم و اگه هر وقت وقت کردم از روزهایی که تو این مدت با هم گذروندیم هم مینویسم

به عید نزدیک میشیم و مثل همه ما هم در تدارکات عید و به جا آوردن سنتهای قشنگش هستیم . من برات از سفره هفت سین و سبز کردن سبزه گفتم و تو مثل همیشه به اندازه یه آدم بالغ همه حرفامو درک کردی و فوری دویدی تو آشپزخونه یهنی اینکه بیا شروع کنیم لبخندقهقهه

منم گندمها رو با یه کاسه آب آوردم و تو با اون دستهای کوچیکت مشت مشت اونارو تو آب ریختی و همونطور که بهت یاد داده بودم بعد از ریختن گندمها به آب فوت میکردی 

 

یک روز بعد گندمهامون جیک زد و ما رفتیم براشون ظرف مناسب خریدیم و تو با کمک مامان گندمها رو کاشتیقلب

 

بعد هم با اشتیاق تمام به گندمهایی که کاشته بودیم آب دادی

 

عاشقتم مامانی قلب مطمئنم امسال سبزه هامون از هرسال بهتر و قشنگتر میشه چون دستای کوچک و نازنین تو بهشون خورده 

پسندها (2)

نظرات (3)

شبنم
23 اسفند 92 15:38
الهی قربون این دختر زرنگ بشم . امیدوارم تمام روزهای زندگیت مثل این دونه های گندم پر برکت باشه عزیزم
الهه مامان امير محمد
24 اسفند 92 13:39
فداي تو دختر نازم برم. الهي هميشه دلت سبز و لبات خندون باشه خاله.
مامان یه پسر بازیگوش
2 شهریور 93 11:15
آرنوشا جون تولدت مبارک