آرنوشاآرنوشا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

تولد آرنوشا تولد دوباره من

اولین سالگرد تولد

1392/6/11 21:11
نویسنده : اندیشه
957 بازدید
اشتراک گذاری

تقریبا ده روز پیش اولین جشن تولد تو رو گرفتیم . کلی فکر کرده بودم که چه جوری جشن بگیرم ؟ کجا بگیرم؟ و.............

آخه خونمون جا برای همه مهمونا نداره منم دوست داشتم برات یه جشن مفصل بگیرم اولین سالگرد تولدت بود و نمیتونستم بیخیالش بشم بعد از حدود سه ماه فکر کردن به این قضیه ، نتیجه گرفتم که بهترین کار اینه که تو رستوران جشنت رو برگزار کنیم . یه رستوران که تقریبا آشنا بود باهامون رو دربست گرفتیم و همه فامیل و چند تا از دوستان رو دعوت کردیم . حدود 64 نفر میشدن ولی خوب خیلیا نتونستند بیان . در مجوع بد نبود البته بماند که من چقدر از نحوه سرویس دهی و پذیراییشون ناراضی بودم و حرص خوردم آخه از 10 روز قبل همه چی رو بهشون گفته بودم دیگه انتظار نداشتم وسط مهمونی گیج بازی در بیارن  ولی اون روز من اینقدر خوشحال بودم به خاطر یکساله شدن تو که زودی همه چیز رو فراموش کردم و ترجیح دادم اجازه ندم هیچ چیز روزم رو خراب کنه . ........

البته  چون تولدت روز شنبه میافتاد یه روز جلوتر (اول شهریور ) جشن رو برگزار کردیم که همه راحت تر باشن . راستی تم تولدت هم اسنوپی بود که هیچ کدوم از موسساتی که کار طراحی تم انجام میدادن نداشتن و من خودم سفارش دادم .

فردای اون روز هم (یعنی روز اصلی تولدت )با هم رفتیم آتلیه و چندتا عکس ازت گرفتیم .

اینم چندتا از عکسای جشن تو رستوران 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زری
13 شهریور 92 12:18
تولدت مبارک آرنوشا جون ،انشاالله تولد 120 سالگیت رو جشن بگیری
البته ما رو هم دعوت کنی


مرسی مامان زری جوووووووووون